Saturday, April 25, 2009

rabu 22 april

yeah!
hari ni ros dtg!
sonok!
ilang semua masalah ak!
huhu

yg xleh blanya
ak pakai uniform pengakap full!
siap ngan scarf dy skali!
wakaka!
mmg wat gila!
huhu

pagi2 lepak ngan ros kat luar
mngenang kembali kes eksiden
gelak cam org gila ah kat luar
haha

pas2 g perhimpunan
ada perjumpaan tok semua dak pompuan
mmg ebat dak skola ni!
blh lak bwk laki g bilik persalinan perempuan pas2 bercium!
hahih
terok terok!
xpasal2 semua kena!

pas2 masuk kelas
g bilik admath
pas2 ada pengumuman tok semua ajk permainan
ada sesi pngambaran
ha!
ak setiausaha badminton
kena cari ajk lain lak

ak pon ngan ros pegi cari haikal ngan khakim
sbb 2 je kot yg aku igt ajk uh
n yang lain dr kelas ak sendiri
so ak pon g ah kelas 5sb2
tgk,xdak org
upanya kat makmal kimia
ak pon menapak kat atas
panggil khakim n haikal
pas2 haikal soh panggil copie skali
nnx ah
dy pon join ktorg skali
bila sampai bwh,tgk xdak sesi pnggambaran!
mmg taik ah!
pas2 semua dah masuk kelas
ak,ros ,hykal,khakim,copie lepak kat pentas jap
xleh bla haikal
dy ada peribahasa terbaru
" sekali aku da keluar,aku xkn masuk kelas da"
haha
bodo tol dak ni

pas2 masuk ah kelas
blaja blaja

smpai ah balik
yeah!
koku xdak!
so,blh balik!

rindu gila nak tido ptg!
haha
mmg lepak abih ah!

sampai kol 6
bangun teros g pasar malam

mlm uh ada tusyen
ktorg marathon ag
ak ngan ros bincang mcm2
huhu

pas2 blaja blaja blja
then,ros kata bapak dy amik kat umah aku
xpe ah
tetiba dy ckp nk blaja moto
gila pa dy ni
ak pon ajar ah
first ak tnjuk dlu
dy kata ala senang je
ak pon xpe ah
aku bg dy bwk
ak dok belakang dy
dy g tekan minyak kuat gila tyme gear 1
mmg melambung ah moto uh
pas2 xreti nk brek
terkial2 ak tekan brek
memalukan
nasib mlm
xdak sapa nmpk
huhu

pas2 balik
ami ckp ak kena g taiping bwk tirah
haih
ponteng skola ah kiranya?
yeah!
2 yang ak nak!
n aku pon siapkan barang nk g!

then,msg jap
teros tido!

No comments:

Post a Comment