Friday, May 22, 2009

kemalangan!

haha
disebabkan kemalangan ni
ak ngan ros dicop "brek"

haha
mcm neh citanya

tyme uh ros baru belajar moto
n aku menjadi gurunya!
huhu

mcm2 aksi ngeri yg dak ni wat
gerun gak ak
huhu

sampai kat simpang umah aku uh
ros bawak laju
ak soh dy brek
yang peliknya dak ni,dy g tekan minyak sekuat hati
pa ag,laju ah moto uh
haha

hampir2 nak langgar tiang letrik
nasib ros pandai elak
tapi,upanya dy g langgar ponggong moto kutan
huhu
mula2 moto uh xjatuh pon
then,adik ecah dtg tlong ktorg
dy soh ros brek
ros g tekan minyak ag
melambung moto uh
haha

ak yang dok belakang,mcm terkejut
tapi,xterkejut sgt
huhu

turun moto ak mcm org gila gelak
ros lak wat muka blur,temuramah sapa tah

yang ak lawaknya
muka ktorg relax abis

muka budak2 yang main kat padang uh yang cuak
haha

pas2 ak pon balik ah
ros yg xleh bla
ajk rehat kat padang uyh
huhu

balik uh aku tgk kaki aku bercalar balar
ada luka besa sikit
huhu

then,bapak ros dtg
ktorg wat muka mcm xdak pape jd
huhu

esoknya,ktorg tempang
sakit gila kaki
kaki aku ngan ros tersangkut kat pedal belakang tyme eksiden uh
2 yang urat kaki lari

semua kutuk abis2
argh!
siot je

n budak2 yang ada kat padang uh semua panggil ktorg "BREK"

No comments:

Post a Comment