Sunday, February 8, 2009

abah

pg uh,ami masok bilik.dy bagi berita yg cukup mencuakkan aku!
"fana,tido bilik ami,jaga tirah.abah sakit nak anta hosp"
aduss!pa kenalak!
ak pon bgn n peggi kat abah!sian glerz!
pgang pinggang je!berpeluh2!
aduss!ami soh aku masokkan baju n kain pelekat n ubat2 abah!
ak pon da ah tgh mamai,masokkan smua barang2!
pas2 aku tgk mak faisal masuk rumah aku!rupanya mak faisal nk anta g hosp!
aku pon masuk tido!
xley tido!
risau punyer psal!
ak pon ngacau beberapa makhluk!
ala,da tido ke dorg nie?
ak pon cuba tido!
n tertido!
pas2 aku ase da vibrate!
oh!ami mscall!
ak bgn n mmbuka pintu!n masuk dlam bilik aku!
n sambong tido!

pas2 pahi bapak lambat aku bangun!
kol 11 kot!
ak mndi2 n siap nk g bank!
nk kluarkan duit!
aduss!da lame xkluarkan duit!reti ag ke?
ak pon g bank n kluarkan 100!
n balik uh jmpa aisyah!
tmpangkan dy n balik!
pas2 tgk ami da xdak kat umah!
g tgk abah!
ciss!bkn nk ckp!nk ikot!
pas2 ak masak sardin!2 je yg reti!
n aku pon xdak bnda nk wat!
hw byk!
lalalalalala

No comments:

Post a Comment