Friday, February 20, 2009

dush!

tah knp sejak kebelakangan ni tiap kali g skolah,aku mengalami simptom ngantuk tahap gila gaban
yang peliknya bila tyme dlm bus je!bila jmpa kengkawan,ilang ngantuk uh!ghaib ntah kemana!
pagi2 ak mnyiapkan math yg xsiap2 setelah 3 hari ckgu bg kerja uh!
tetiber aku terbau something busuk!
wah!! ros dtg awal lak hari nie!ptt ah busuk!hahaha
n yg lawaknya!org masuk kelas!dy lalu depan kelas,straight ke ke arah tandas!
ak gelak giler2!upanua makcik uh nk g tandas!nk betulakn tudung dy yg cam periuk uh!
pelik!padahal,dlm kelas aku da cermin!rajin sgt nk g tandas!
n aku n ros turun perhimpunan lmbt giler!nasib xkena sebat ngan syed!huhu
n pagi uh ada ceramah pa tah!
da ah ak ngantuk!ak cuba mnhan mata dgn bersandar bahu kat ros!n mangkuk ni smpat perli ak!
"dengar ceramah ngantuk,on9 xngantuk lak"
aku wat muka blur je dgr pa yg ros ckp!ngantuk!
n penceramah uh lawak!siap mencarut lak uh!hahaha
n setel!
nk masuk kelas!tyme uh terserempak ngan copie!dak uh mmg ah!
da ah aku ngantuk,dy langgar ak bahu aku,terkejut!bila masa lak dy ni lalu kat sini!ak xnmpk lak!
n masuk kelas!pas2 ros soh teman g kelas 5sb2,aku g je ah!agpon nk bg buku kat nisa + nk pesan something kat copie
n bebel bebel kat sana!
masuk kelas!blaja2 blaja2!
n yg paling syiok bila aku ngusik fadhli!
hahaha!
aku mnyempitkan ruang!
yang lain semua leh lepas!bila tyme fadhli!tertolak aku kebelakanG!mmg besar dy ni!
mak dy senyum je!hahahaha
n mepek2 blaja fizik!
xbenti2 gelak!
n wat exp!
yeah!
mata ngantuk,so xdpt input pape ari nie!
yg aku dpt gelak je ari ni!

n g rehat!ari ni tah knp selera terbuka giler2!
mula2 beli nasi goreng + telur!
RM1.50
pas2 lapa ag
aku beli 2 nugget
rm0.60
argh!siot! lapa ag lak!
ak usha pa yg sedap!keropok lekor!
tp,siot! tnggal yg pecah2!
las2 mkck uh soh amik n kena bayaran rm0.40
pas2 mnghadap celaka uh nk beli air!
rm0.50
wah!sehari aku menghabiskan rm3.00!
bangkrap aku kalau selalu cam ni!
n kenyang giler2!
jalan cam dak terencat!
pas2 masuk kelas!

lepak ngan fakhi + gin!
snapping ngan fakhI!
huhuhu
gamba uh nnti ak upload!
n tetiber ckgu norhayati masuk!
n nuar ngan muka selamba tanya
"cikgu,nk keluar ke?"
kuang asam!ak gelak je tgk nuar!
upanya ckgu nk panggil semua dak pompuan !
argh!takut!sure ada spotcheck!argh!
ak da wat pape slh x?
ada!pakai scarf itam!argh!
n ak pon jalan g surau!

ustazah soh wat bulatan
n tetiber ust soh bukak tudung
erk
scarf itam!sure kantoiI
ak wat muka bodo n mengikut pa ckgu ckp!
n mls nk bebel panjang!
ak pon balik ah!
alamak!bas dtg lmbt lak!
ak lepak ngan suamiku+ana+yati+ros
n ak nmpk majalah sekolah DARY!
yeah!nk tgk2!
ak mencari dy!xjmpa!
tgh cari uh,bas dtg!siot!
ak pon kejar bas!
yeah!dpt tmpat duduk!
n tido dlm bas!n adik aku cam siot!
mengkelamkan aku!
dy kate aku da terlepas umah!
ak pon kelam kabut ah bgn!
siot jer!geram giler!aser nk pelempang!

pas2 balik kelam kabut g kedai!beli pape yg patut di beli balik n kemas umah + mandi + smbhyang

g skola balik!ada kelas admtah n ader test!argh!susah!xda rupa test!ktorg tiru!ngeh2n lepak bersama beberapa manusia!n tetiber ana bg idea giler " fana,nk x tgk 'pokok keras'"

gila pa budak ni!

ak ikut je ah!
bila nk dekat area uh,aku lari patah balik!huhu

n pas2 balik!!

balik teros on9!

pas2 mak aku lak soh g cari adik aku yg cam ****!!!

mana x,da org xbg naik moto,xyah ah!ni x gedik!senyap2 naik moto!

argh!aku pon pergi dgn membawa moto yang sudah 17 thn!

xmau stat!try try!yeah!mau!!

n aku berjalan2 cari adik aku!

then,bila smpai kat dpn umah awi!moto mati!argh!

sial tol!

nasib xdak org tgh lepak kat situ!kalau x,malu gila siot!

n aku tnggalkan moto uh kat umah sewa aku!

n merentas desa lak!main lari2!
org usha pelik!g mampos!


balik uh!

mcm gunung berapi meletup!
aku mngamuk gila2 ngan adik aku!

dy wat muka cam ****!!!!!

argh!

tension gler2!

menaikan angin glerz!

las2 mak aku soh dy g amik moto kat umah uh!

yeah!

puas ati!

n mlm ni ada 2syein fizik!

yeah!
rndu kat dy!

ngeh2!!!!


byebye!!

1 comment:

  1. rindu kt sape ha ??
    hee..
    cian cian
    penat gilak arini eh ?
    heee :D

    ReplyDelete