Friday, February 6, 2009

melarikan diri!

akhirnya saat yang aku xpenah tunggu tiba!
argh!
ak n ros g smbahyang,pas2 tgh nk pakai kasut
dgr cigu faizul merangkap sugar daddy aku n qila memanggil
" peserta lompat jauh perempuan kelas 1,sila berada di sini sekarang..
noor farhana,farah noerhana"
alamak!
ak ngan tergesa2 mninggalkan ros berlari mndapatkan daddy!
n berbari s tnggu giliran!
pas2 aku n the geng turun k padang lompat jauh!
alamak,fakhi ader!
dush!
sure dy kutuk aku!
n ckgu ckp "020"
ragh!
no aku!!!aku pon dgn smangat melompat jauh la kononnye..
dpt 2.7 m je
dush ! dush!
xpe2
ader 6 percubaan..
smpai ke percubaan ke 4,aku kena lari 400 m lak..
dalah kaki ngah sakit,terkenkang2 aku lari..
n ngan jantung berdebar aku mulakan larian!
priitt!wisil berbunyi!
aku xpecut dlu sbb ader 2 psingn.
n ak pon slow2
pada psingan pertama aku dapat no 1
bley masok psingan kedua,da xlarat
slow sikit n da budak potong!
ak pon nk try
ak dgr da derapan kaki kat blakang aku
ciss!mimi!kuang asam!
ak pon nk lari,tp mmg da xlarat
pas2 tetiber nk dekat kat garisan penamat
aser kaki cam da jd robot
sakit sgt2
igt nk benti tp,kwn bg support gler2!~
mls nk ampakan dowg
try gak!
n dpt no 3!
yeah!
ader jgk!hahhaha
pas2 kena g lompat jauh lak!
lepak jap ngan ros,ana,awi,aman,n ketod
sembang2 n kaki aser cam da ok
g lompat n aser nk pitam
melayang je aser
tp,kuatkan gak
las2 smua mnurun
dr 2.7 jd 2.5!
argh!
xpe2
n aku pon balik!
balik kaki kengkang abis!

No comments:

Post a Comment