Wednesday, February 25, 2009

rabu


yeah!
kerinduan pada sukan!
ros!aku da edit gamba mcm yg ko nak!
hahaha!
nanti ko dtg lepak umah aku!
kita edit ag!


ari ni ngantuk tahap gila gaban!!!!
mana x,malam tido kol 1.30
pagi bangun pukul 5.30
argh!
sehari xrehat!
mmg lembik ah aku td!

ari ni dlm bas xdpt duduk
so,berdiri ngan esha
study agama
apapon xmasuk
sbb ngantuk sgt!

then,smpai skola
aku g kantin
makan makan!
then,ak nmpk sesuatu!
patut ah salu dapat markah tinggi!
rupanya tulis note dlm test pad!
argh!
siot!patu bangga tahap gila bapak !

nanx ko ah!
then,perhimpunan
kat dlm dewan
sbb hujan
pastu pngakap + krs kena tnggl kat dewan
igtkan da pa ah
rupanya bayar yuran

then masuk kelas
teros start paper bi
argh!
macam siot!
jenuh aku tahan mata!
ngantuk gila gila!
kesian shootie
jd mangsa !
haha!
aku sikit sikit meliat
pastu ken pala dy!
haha
sry shootie!

then,paper pi lak
aduss
da ah baca sikit
pa aku baca,semua xkluar
sakit hati tol!
da ah kluar bahagian tajwid
2 mmg aku lemah
jawab ikut dan je ah!

then ,g rehat!
lapa gila!
pas2 beli ah nasi lemak ngan sambal cair
xsedap!
pastu g beli air!
ngadap celaka uh
boleh dy tanya " sal ko sombong ah skang?"
bodo!ko igt aku da lupa ke pa yg ko wat dlu!

then,bila aku smpai kat meja
tgk nugget tnggal 1!
ni msti ros amiK!
gado!
haha!
dak junior tgk pelik!
nnx ah!
kita harus menegakkan keadilan!haha

then,ros uh mmg memalukan aku tol ah!
dy da label tmpat letak cawan ngan pnggan
ni x,ros letk cawan kat tmpat pnggan
las2,kena perli ngan abg uh
"blaja tnggi pon xguna"
kuang asam gila!

then,g tandas!
lalu dpn klas 5sb2
lawak ah copie
bg salam cam xikhlas kat cikgu uh!
siot tol!
pas2 tngking2 aku dr tngkap!dush!

then,masuk kelas
da paper fizik!
argh!
study sikit
pa pon ak xphm

pas2 ros yg siot!
dy paham
bila jwb periksa,aku wat muka kelat
sbb xphm
dy gelakkan aku!
argh!
las2 aku fedup!
aku tido!
sakit tngkuk!
tgn semua kebas!
tetiba sakit kpala gila2!
argh!

pas2 balik!
siot ah!
isap rokok dlm bas!
da ah busk!
pening pala aku!
then,dpt tmpat duduk
aku tido!
yeah!

smpai umah teros g kedai
beli lauk
balik
makn + tgk jelita + smbahyang + on9!
smpai kol 6
then mandi!

bwk tirah g kedai!
pas2 balik kol 7.30
smbhyang ,teros tido!
pas2 bgn kol 10
teros smbhyang + study smbil on9!

yeah!
hari ni brthday azman + anwar!
kembara!
hahaha!
happy birthday!!!
semoga cepat tnggi!hahahaha

4 comments:

  1. pakai spike xpaham tuh hahahha pastu tegolek

    ReplyDelete
  2. hahha pengsan, asal ko xletak gmba ko pengsan uh ?? try ah

    ReplyDelete
  3. aku xdak gamba uh
    kalau adapon,aku xkn letak!
    kalau ko letak!
    aku esho ko smpai berdarah!hahaha

    ReplyDelete