Tuesday, February 24, 2009

selasa

hari ni mmg nasib baik gila gila!
mlm uh aku tersilap setting masa!
pukul 5 jadi 17!
argh!
nasib baik mak aku sedar!
kalau x, sure main kejar2 ngan bus ah hari ni
pas2 siap tergesa gesa sbb nak baca chemist!
argh!
xdak tmpat duduk!
nsom boy xdtg!
aku pon wat muka xmalu tanya kat soang budak sengal nie!
siot!jaga tempat!

las2 aku dpt duduk!
pa ag wat taik mata ah!
yeah!
kali ni dpt tido!
n smpai kat sekolah!
pelik lak ari ni!
smpai sekolah pon aku xsedar ag!
n aku terasa org menolak kepala aku!
argh!nak kena tumbuk tol esha nie!
ak yg tgh blur,xjd marah dy
n aku ckp thanks!

pas2 masuk kelas
susun meja + study bm ngan fakhi
merepek tol dak ni!argh!
then,turun perhimpunan

dgr cikgu merepek
pas2 dlm perjlanan aku menerangkan pasal komsas kat ros
then,tetiba bila aku pusing belakng
dy xdak!
argh!
siot tol!
nasib xda sape perasan aku ckp sorg2!hahaha
n aku g cari dy!
bila jmpa,aku bebel ah kat dy!
siot!dy gelak gila gila!argh!

n then jawab paper bm
semangat lak nk jwb!
then,aku tersilap tajuk
dy nk perbandingan!
aku wat pa tah
da ah da siap
terpaksa koyak test pad
then,wat lain!
masa da ah nak tamat
tetiba sakit kepala
sbb ak paksa otak aku cari maklumat!hahaha
n anta!!

pas2 math lak!
argh!
aku da ah lmbap sikit bab base ni!
pas2 da stat jawab!
soalan senang gak
then,skarang waktu admath
so,ktorg kena turun g bilik kesihatan
sbb ckgu uh xlarat naik atas
pas ag,mcm askar ktorg berlari!
haha!
ros yg lawak!
dlm lari uh smpat ag dy tanya jawapan kat aku
ak pon jwb ah

then,dlm bilik admath
xdak rupa tgh test
aku ngan ros ah teruk
siap bincang jawapan ag
kuat lak uh
cikgu xckp pa pon
apa ag,amik peluang ah!haha

then anta paper
ros ajk g tandas!
haha
lawak ah dak ni
dy cilop stokin bapak dy!hahaha

pas2 g rehat
makan makan makan!!
then masuk kelas
chemist stat kol 12.45
konon nak study
ak ngan ros pon pa ag bukak buku
study!
las2 xphm punya pasal!
aku bkk cita pelik pelik
gelak gelak!

pas2 cikgu bong masuk
edar kertas soalan!
wah!
bapak "senang!"
argh!
mampos !!
xphm lansong!
sbb xbaca!
arap graph je ah aku dpt markah!
then,akibat xtahan sgt
aku g tandas!
merepek kat sana!
argh!
terkejut aku!
mana x,tyme nak kluar uh!
ada makhluk masuk!
da ah pakai bip uh!
terkejut aku!

then,masuk kelas balik
pas2 tetiba kepala aku berdenyut gila gila
aku pon pa ag
lentokkan pala + zzzzzzz

then,aku tersedar bila dak kelas aku gelak
pa bnda dorg ni
aku pon ngan muka blur
tanya ros "asal"
dak uh setan o
dy gelak gila gila!
aku asa nk sepak je!
then,tyme tgh jawab uh dy cita ah kat aku
dysh!
kuang asam ko !!]
mengamuk ak ngan ros
cikgu gelak je

fana : ros,asal korg gelak?
ros:cikgu pandang ko dgn penuh berahi!haha
fana:bodo ko ros!
ros:tol ah!dy usha ko!lama lak uh!
fana:sexy sgt ke aku tyme tido!haha
ros: (wat xlayan n mnyambung kerja dy)

aku xpuas ati ag

fana: ala,bnda uh xlawak mana.ni msti ko ckp pape!ckp cepat
ros: mana ada
fana:ok fyne kita clash!
ros:ala,tyme cikgu usha ko,aku da ckp something
fana: pa ko ckp ha!!?(smbil cubit tgn ros)
ros: aku ckp " budak ni da smpai ***************"

*xley ckp lbh2!maluhaha

then,aku ketuk tgn ros kuat2!!geram!
pas2 kutip paper

aku ngan ros pon turun g surau
jumpa sheka
pas2 dy ajk g umah dy!da party!yeah!

then aku melepak dpn surau smentara mnunggu epah n the geng!
gelak cam setan!
ros uh mmg lwak!

pas2 cikgu kushairi dtg

cikgu: lo,kamu upanya.saya igt pontianak mana td
fana:knp cikgu?
cikgu:kamu taw x,kamu gelak ni smpai kat kelas saya leh dgr.saya pelik.suara ada.org xda
fana:dush!hahaha

then epah dtg!
merepek kat dlm surau uh
then turun g umah sheka
jalan kaki
penat siot!
ros siot!
nasib xterjatuh!tali kasut terbkk!dy pijak!

pas2 makan makan makan!
then lepak jap ngan copie + azman+ zani
pas2 balik!
main kat tmn permainan jap
rndu glerz nak main tmn permainan
yg xblh blanya
bila nak main buaian
da ah pakai kain!
sexy!haha

then,balik
biladah nak smpai umah
ujan gila lebat
aku pon apa ag main hujan ah
nasib xda org
kalau x,mampos aku
phm2 je ah kalau pakai baju skola putih
haha

balik teros tido!
xmandi + xmkn!

then,kol 7.30 bgn
siap siap g tusyen
pas2 ami soh g bank jap
kluarkan duit
aku g je ah
then,jmpa copie + zany
xlarat ak nk senyum
baru bgn tido!haha

then,balik
gado ngan adik kecik
ada ke nk ikut aku g tusyen
n parking moto kat bank rakyat!
da ah bwk board besa uh!
terkengkang aku bwk moto!

then,jmpa ag makhluk tuhan uh!(copie + zany)
aku nyorok sbb segan bwk board besa

then,lintas jln g tuisyen
argh!
baru aku sorang dak lk smpai
takut gak
then,epah smpai!
naik kelas
pas2 cikgu fendi tego "ada ag budak zaman jepun tonggek ni"
argh!aku geram gila!

then,da ah campor kelas ngan dak fizik!
gila otak aku!
blaja lk,ckgu fendi kat blakang bising sal fizik
pas2 xabis sebut nama aku
panggil aku dak zaman jepun tonggek !!
argh!

da pukul 9!
copie + haikal baru sampai!
hampeh tol dorg ni!
wat tmpat tusyen cam dorg punya
klas stat kol 8.30

then blaja blaja blaja
pas2 balik
wish kat azman + nuar!
n balik!

kemas dapo!
teros on9!
sok fizik + agama!
xbaca lnsong!]
yeah!!!!

No comments:

Post a Comment