Sunday, February 8, 2009

memalukan!

aduss!
nk citer pon malu!
asal ha aku suka memalukan diri sendiri?
hmm
xpelah
aku citer,supaya blh jadi panduan korang semua!

cam nie,
ari ni ada tusyein lk,bapak aku yang bz mcm pm uh xdak!so,kena jln kaki!aduss!mls ah!
n aku pon melangkah ah dgn pelbagai perasaan!tetiber smpai kat taman permainan kat area umah aku uh,alamak!jam!hp!aduss !tnggal lak!aku pon cpt2 balik umah n aku ambik cpt2 n
bla!smbil jln2 uh igt nk dgr lagu!bley aku nk on hp uh!xmaulak!adoyai!bateri kong!dush!saba2
ak off hp n cmpk dlm beg

da ah pgang board yg besar!
bajet cam dak U
tp,hampeh.salu kena kutuk ngan cikgu
"apa kamu nie fana,guna board kayu.xmaen da.2 zaman jepun tonggek lah!"
kena ag!

n meneruskan perjalan yg sngguh jauh!
smpai di kedai!
wah!kedai kuih!bagus!lapa lak!
n aku pon dgn semangatnya jalan ke arah kedai uh n wat muka selamba ambik plastic n masokkan 3 kuih apa tah.
n ak tnjuk kat mkck uh."nie baper mkck"
"seringgit adik"
ok!n ak pon seluk sluar!
xda!
seluk blah kanan lak!
xda!
argh!
dompet tnggal dlm beg lain!
argh!
n ak pon ngan muka tebal
'makcik,xpelah.duit tertnggal"
:eh,xpe2 adik ambik je,sok baya.ala mcm xbesa lak"
aku segera pikir bley maser lak ak wat keje bodo nie.nnx pi ah!
"oh,ok2 sry yek mkck,sok saya anta duit"
"xpe2" (mkck uh gelakkan aku!)
dush!
aku aser cam da bunyi keldai kat blakang aku!malu!
da ah ngan board besa uh!arg!
ak wat muka sengal lintas ah jln raya!n tetiber ader kete cam celaka nie!saje nk kenakan aku!saje dy bunyikan enjin dy kuat2!gerun beb!da ah angin xbaik!aser nk lempang!tp,xpe ah!tpkan,nsom2 dak dlm kete uh!hahaciss!pa guna kalau pangan cam celaka!argh!aku pon melangkahkan kaki ke tuisyen!n ckgu fendi tego!
"ader budak uh dtg dari zaman jepun tonggek!"
argh!siot!benci!
saboo
ak dgn ati yg panas blaja!
tp an,lembut lak bley dak uh tego aku!haha
bkn senang uh nk budak uh tego aku!haha
credit tok aku!
hahahahha

No comments:

Post a Comment