Thursday, February 19, 2009

perluke?

hari ni ngantuk tahap gila babi g skola!
dlm bas aku tertido n ada org langgar aku sekuat ati!
dush!
besar tol badan dak uh!da ah lngaar sekuat ati,xmnx maaf lak uh!
n ak mnyambong tido balik!
smpai kat area umah sam!
ada budak yg macam **** meletakkan buku kat atas betul2 atas pala aku!
bila pakcik uh pusing,
kebabom!
kena pala akU!
argh!sabsa jerk!da ah ngantuk!spoil tol!aku ngan muka blur amik buku uh
argh!kacau tol!

n smpai kat skola aku naik kelas n meletakkan beg n turun g klas 5sb 2!
lepak2 kat sana,n g perhimpunan.
pas2 teman ros g anta folio + karangan!
eee!budak ni salu anta lmbt!
n jalan g klas ngan cikgu malina
tetiber aku ternmpk copie!
hahahahahahahha
kena denda!hahaha
ketuk ketampai!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 -> 30 kot!
aku n ros gelak giler2!
hahahahahahah
maner x,dy wat cam sekolah bapak dy!
pukul 8 baru smpai skola!
teruk teruk

n masuk kelas
mula2 sivik!
yeah!
blaja sal suami cemburu n pape yg merepek tah!
ak pon ngan muka ngntuk dgr ah pa ckgu uh mepek2

pas2 bm!
argh!ULBS!!!
takut takut!
maner x,aku xready lnsong!
mlm uh baca sikit2!
ilang ngantuk!
pas2 ckgu uh suruh aku tulis watak pa yg ada dlm KEZALIMAN MEMBAWA PADAH!
abis semua dy soh senaraikan!
padahal,aku hafal sikit je
argh!
aku pon gaduh jap ngan ckgu
las2 ckgu soh wat 5
geram tol!
tyme aku nk presentation lak dak pengawas nk masuk!
masuk ah lmbat sikit!
nasib fakhi xda!
kalau x,kena kutuk je!dush!
fadhli ada pon ckup nyakitkan ati!
mane x,tanya soalan pelik
"pada pendapat anda,adakah cerita ini logik?"
dush!tergagap aku jawab!sajsa nk kenakan aku!
n ckgu kater "terima kasih fana,ok boleh dok!"
suka suke!

n pas2 math!
berdebat ngan aman pasal graph!nak cari dy punye straight line!
n berdamai!suami isteri lah katakan!hahahaha
n siap!g rehat!

benci aku tgk muke dy!!
aser nk baling air yg aku beli uh!
teros xdak mood!argh!
n g jmpa copie
n ambik kertas lk n nk bg folio kat dy
aku ngan ros ketuk ketampi dpn dy!
hahahahahahah!
muka dy bengang!hahahahah
syiok syiok!
lepas puas kenakan org,naik kelas!

g lab!
argh!
ngadap cikgu nie!buhsan!
mls ah nk citer!

n balik kelas!
pi lak!
ngantuk giler2!
ak ngan ros da taktik kalau nk tido!
kpala landing atas meja
pas2 wat2 menulis
td kantoi,sbb pensil jatuh!
hahahaha
n ustazah kluar

yeah!!!
bi xdak!
tp,kena wat oral lak!
n aku bengang giler ngan izzad
org tgh wat keje!
bg ah kerjasama!
ni x,melukis pa tah
aku pon bengang ah!

fana: izzad,kalau ko aser nk wat keje lain,ko bla dari sini!
izzad: yg ko bising cam gampang ni asal?
fana:( agk terkejut)yelah.da taw kita 1 group wat ah same2!

1 kelas usha aku sbb kuat sgt kot aku ckp!
nnx pi ah!
pas2 gado ngan aku pasal plot!
menaikkan angin tol!
da ah!
sakit ati tol!!

n pas2 lk
tergesa2 ak masok kelas lk ngan huda
alamak!
kotak pensil tertnggal!
nk kluar tp takut!
sbb muka ckgu tyme uh masam
ak pon wat2 keje yg aku xsiap

pas2 dak klas 5sb2 masok
bapak lmbt dorg
setelah 20 mnit baru masuk
pas2 wat mua xbersalah
lawak!
n tetiber ktorg kena marah gile ngan ckgu!
aduss!
pas2 da kol 2.15
balik! ckgu xbg balik!
las2 aku ngan huda lari sbb nk kejar bas!argh!

n balik!
bkk almari!
yeah!
ayam masak kicap + sayur pa tah!
yum yum!
ak mkn,smbhyang n tido!
pas2 bgn kol 5.00
tgk asalamualaikum cinta!
n mandi g kedai!
balik n tergesa2 g umah huda!
pas2 balik!
n on9!!!!
pas2 kb dtg umah!
nk tnjuk magic show!
ak pon layan ah jap!

byebye
tq sbb sudi baca!

1 comment:

  1. hahahahahhahaa..
    aman curang ngn akk !!
    haha
    cian gilak c0pie kna denda..
    haha
    mcm mcm
    :))

    ReplyDelete