Wednesday, February 25, 2009

sukan!

yeah sebelom berlepas!!!


yeah!
umah biru!
aku ngan muka xleh bla abis
hahaha
nk tercabut pokok uh!!

yeah!
dak pengakap!
hahaaha!
ros muka poyo!
mana x,kena buli gila gila ngan copie!
hahahha!lawak lawak!
tp,kalah!!!!
hahahaha


hahaha
nilah kawat kaki krs!
yeah!
aqmal!!hahahaha]

hahaha
nilah antara pelari pelari SMKSI!!
yeah
hahaha


nilah antara pengkap pengakap yang poyo!
yeah!
hahahahaha
aman muka serius abis!!

awek nuar!hahahaha
comel tol filzah pakai baju puteri islam!
hahaha
sure ayu kalau aku pakai!
hahahaha
(puji diri)

disebabkan syahid sudah ada blog
aku masukkan gamba nie!
credit tok aku syahid!
hahahaha
xjmpa aku pon tyme uh!
xsupport aku pon!
hahahaha
muka selenge sebelom lari!
hahaha
thanks aman!
kalau x,xdak kenangan aku melarikan diri!
hahahahaha



hahaha!
tyme ni aku lari!
penat gila siot!
tapi,tyme ni steady ag!
bila dah pusingan kedua!
da xlarat
n pa ag
aku tido atas padang ah!
haha

ros bajeT!
hahahaha!
dy lari lawak!
tp,sayang xda gamba!
hahahaha

hahaha!tyme ni dak kawat uh tgh mngadu kat aku sal kawan2 dy!
lawak!hahaha



tyme ni tgh tnggu keputusan hari sukan!
da ah panas
ucapan bapak lama!
jenuh mnunggu!
dah 2 org dapat hadiah byk lak uh!
siot tol!

hahaha!tyme ni ros dapat hadiah!dorg lari dapat no 1!yeah!
haha!
aku + azman+ copie
jerit kat belakang "ros sedut"
yeah!hahahaha

1 comment:

  1. ca8 nmpak chubby lowhhhh!
    hahaha
    weyh,haha
    mne de nmpak ko..
    mmg nk bg support pown
    da xjumpe..
    hehhh~
    tp aq nmpak ko lari..
    aq jrit2 tyme uh..
    pe bnda tah aq jerit,haha!

    ReplyDelete