Sunday, February 8, 2009

keje gila tiap hari!

mula bangun pegi sekolah
sure kelam bila aku xseterika baju mlm n aku xsiapkan beg
sbb almari buku aku "kemas sgt2"
ssh nk cari buku!
dlm 10 mnit baru setel!
tyme uh aku xpkai stokin ag!
aku amik stokin n kasut!
lari masuk bas!
n aku bersiap dlm bas!

pas2 kat skola
kalau ada keje skola xsiap,aku wat tyme pagi uh
kalau x,lepak kat kantin ngan dila n nisa!
gosip gosip!
hahaha
n melantak abih!
pas2 perhimpunan!

beratur cam dak stupid!
n dengar pelbagai cikgu bebel
n masuk kelas!
blaja
kena marah ngan ckgu roshadah
antara sebabnya
  • sembang ngan ros pas2 gelak kuat cam sebatu!
  • xpon salu tongkak dahu
  • xponkan bley aku salu letak pala aku ats bahu ros
  • ag 1,bley x bwk buku teks!
mesti kena berikrar
"saya berjanji akan membawa buku teks setiap kali diperlukan"
aman paling terok!da ah xbwk!wat muka blur bley ckgu soh sape yg xbwk buku berdiri!dush!

pas2 balik kot
tp,kadang2 lepak ps or ada latihan sukan
selepas memenatkan diri !
balik n on9 sampai maghrib!
kak cha cha bebel sbb xmandi2!
mak pon bebel sama!
apa lah dak pompuan nie,bebel je!
n masuk bilik air,mandi!
pas2 kalau ada keje skolah!
aku buat!kalau x,lepak atas katil,baca novel n dgr lagu!
pas2 terlena!

sok pagi kelam kabut cari baju,stokin,tudung!

jgn ah jd seperti ini!
budak nie mmg xmoral!
ni bkn aku!
saja nk bg pesanan secara halus kat korang!
hahaha

1 comment:

  1. 'apa lah dak pompuan nie,bebel je!'
    hahaha
    fana bukan pompan eh ?
    haha :P

    ReplyDelete