Thursday, February 19, 2009

kenangan!

hmm
seigt aku esok ialah hari first aku berkenalan ngan dy!(kerol)
tyme sketsa!argh!
pertemuan yg cukup menyeronokkan(ayat poyo)

tyme uh aku menjadi nenek tua.siot jerk
n dy salu tgk2 aku!hahahaha!perasan jap!
n sehari uh dy tego!
dy: adik form 2?
fana : aah
dy : da no fon x?
fana : erk...ada
dy : nk leh x?
fana: nk wat pa?
dy: saja2
fana : hmm.nanti2 ah yek

n selepas uh kitorg makin rapat!
salu sembang sama2
lepak kat ps sama
n paling syiok bila dy akn jerit bile tyme nk balik
"bye syg ku fana"
argh!suka2!org suma usha!
hahahahaha

n 1 mlm uh
tetibe ada no xknl masuk
upanya tu dy
n selepas uh ktorg makin rapat!
tiap2 hari msg!

hmm
tarikh 4 mei dy tetiber tanya
' sudi x kalau awk jd teman saya?'
ak pon kat umah,kena parkinson mereply msg dy!
n
................................................................................................................................................................
mls nk cita

pas2 tetiber 1 hari uh
kakak aku cite dy kapel ngan bell!
argh!
sedey+ sakit ati + geram +dipermainkan!

n selepas uh ktorg da xcontact da!
n aku berusaha melupakan dy!
ktorg tyme uh sama2 tgh hadapi tahun penting
dy SPM n aku PMR!
so,ktorg byk abiskan masa bersama sbb skola byk adakan motivasi sekali ngan dorg!
n lps uh
aku g bilik guru ngan kawan2
kelas dy kat ats kelas aku
n aku nmpk da org lambai2 kat aku!
upanya dy!
yeah!
aku senyum je!
takut dy wat kat org lain lak!

balik uh aku sent msg kat dy tanya kat sape dy lambai
then ada org pompuan rep!
dy maki2 aku!
soh jgn kacau dy da
2 skali aku anta msg kat da tok thn 2007!
n lps uh!
ktorg masam muka tiap kali jmpa
cuma tyme akhir skola uh
dy ucap good luck!
argh!
rndu pada kenangan 2 dulu!
tp,2 dulu
skang dy da berubah!
ak coment gamba dy pon,dy xapprove
argh!
sedey giler2!
n hari tu tetiber dy sent msg!konon nak baik!
adakah patut aku rep?
adakah patut aku terima dy?
adakah kena.....................?
argh!
pening2!

* diolog uh telah di ubah suai!xbape nk igt!tp,xlari pon meaning dy!huhu

No comments:

Post a Comment