Sunday, March 1, 2009

ahad 1 march

yeah!
1 march!
itu bermakna spm lagi 8 bulan!
syiok gilak!
huhu

ahad banyak benda merepek je aku wat
pagi2 bangun dpt msg dari aman

aman: fana tusyen utp stat kol bape
fana : kol 9.fhsyik n admath
aman : ok.u pegi?
fana : i xpegi.ada tusyen kat b.u!

wah!hahaha

then,g tusyen
belajar lk

pas2 balik
pegi balik tusyen
belajar kimia
lawak gila haikal!
rambut cam AYAM!!!!
hahaha
sakit perut aku gelak

ada ke dy ckp aku sengau!
siot tol!
samakan aku ngan spongebob!
dusH!

then sebelom balik
lepak ngan copie
mcm2 cita kluar
lawak!

then,balik
bila balik!
tgk modem xdak!
argh!
siot!
busuk hati tol manusia bernama syafiqah!
aku bebel ah sorang2
dy wat muka cam ****
sakit ati!

las2 aku wat lk
then,nk g umah huda
pnjm buku komsas
hujan renyai2
redah je ah
patu bila da smpai kat umah huda
selebat lebat hujan!
pa ag.aku pon balik ah cepat!
fuh!basah baju!
haha

then,balik terasa lapar
masak maggi
mak bapak aku xdak
so,kena masak sndiri
maggi je ah
then,nisa call!

pergh!
baru aku tau cita sal setan uh!
bengang gilak!
bangga cam babi ngan aku!
tapi penipu!
dush!

then,msg bapak aku soh beli makan
mlm uh pa tah aku wat
merepak sorang2 kat ruang tamu
da xdak kwn nk usik
aku usik kucing2 yg kat luar uh
then,basuh baju + sterika

bapak aku balik
aku makan cam dak pengemis
lapar siot!
sehari xmkn nasi!
argh!

then,lps makan
aku pon zzzz
sure gemok!!!
hahah

byebye

No comments:

Post a Comment