Sunday, March 8, 2009

isnin 9 march

yeah!
cuti!
3 hari cuti ni aku membazir cam tu je!
kerja sekolah 1 pon aku xsentuh
ukiran kena hantar esok!
argh!
siot!

igt nak bangun lambat sikit
pukul 8 mkck aku cal
teros xley tido!
argh!!

aku pelik tol mak aku
gelak cam org gila dlm bilik dy
sembang pa tah ngan mkck aku

then,aku pon g ah curi2 dgr
1 pon ak xphm

pastu ak paksa mak aku cerita
hahahaha
mmg lawak pon!

cam ni
semalam kot kejadian ni berlaku kat umah nenek aku
nenek aku tersedar pukul 6
then,dia dgr bunyi api kat belkang umah
dy yg kelam kabut igt kebakaran kat belakang umah
pa ag
habis satu umah ah dikejut
mcm2 kerenah mkck aku
yg soang uh selamatkan pampers ank
yg lagi soang lupa mana duit letak
nenek aku lak kelam kabut soh mkck + pkck aku alihkan kereta diorg
aduss
n pkck aku yg salu mencari pasal ngan aku konon nk jadi hero
dy pon kluar
nk tgk kat mana kebakaran uh
las2 kebakaran uh kat kedai
jauhnya dari umah nenek aku dlm 1 km
mcm mcm adik beradik mak aku ni!

pas2 aku yg gelak mcm org gila terkejut
adik kb ketuk tngkap umah aku mcm nk cari gaduh
upanya nak daun pandan
" fana,nk daun pandan"
aku ngan mak aku gelak gila gila
sbb adik kb uh xsuka lalang
hahaha
dekat tmpat pandan uh
ada lalang pnjang
hahaha
then,mak aku kluar ah
g potongkan pandan
mak aku jahat o!
dy kenakan budak uh!
haha
mak aku g amik daun pa tah!
bagi kat dy
dy ni punya ah bengong
ambik je daun uh
dy potong sikit
pas2 g bg kat mak dy

then,terdengarlah mak dy ngamuk!
hahaha
mak ak panggil ah mak dy
sama sama gelakkan si faris!
adoyai!
xlarat o nk gelak da

then,akibat bosan sesangat!
aku pon on9!

No comments:

Post a Comment