Tuesday, March 10, 2009

selasa 10 march


semakin lama spm makin dekat
n semakin lama aku semakin jauh ngan buku!
argh!!!!!

hari ni g skola
tetiba aku sedey mngenangkannya!
ngeh2
poyo!
huhu
pergh!
hari ni ngantuk gila!
mana x mlm uh aku tido dgn suasana xtenang
argh!
perluke aku rasa bersalah!
fedup!!!
hmm
lupakan!

smpai skola!
aku pelik
asal gelap gila?
sekolah xbaya bil elektrik ke?
da ah aku xnmpk pape
takut nak naik kelas
sbb tangga gelap gila

then,aku nmpk qila (t)
aku pnggil dy
soh tnggu kat tangga
dy senyap je
aku da kecut!
siot aqila!
suara slow sgt
argh!
then,kat tangga aku wat wat riuh!
takut!
tetiba ada mahkluk mana tah wat suara mnyeramkan!
babi gila!
taw ah aku penakut!

then,melepak kat luar kelas
sbb awi xdtg ag
kunci kat dy
n saat itulah aku mnjadi gila
aku ngah hafal oral bi
cakap sorang2!
ciss!
kuangasam tol budak junior ni!
saba je!

then,geng dak f4 lalu
tetiba dorg ckp
"akk,sape jerit td?"
siot!
saja nk kenakan akU!
argh!
aku wat muka bodo !!

then,g perhimpunan
ros xblh bla
dy cita mimpi dy!
terok tol minah ni!hahaha

abis perhimpuanan g jmpa ckgu azman
nak ambik borang
g ah amik
pastu xckp lak
g amik ag
penat!

then aku wat nota sej
argh!

then,da budak dtg
sesi penggambaran
aku pon pa ag
pergi kat cermin depan uh
tacap sikit!
ngeh2

smpai kat tmpat uh
ktorg pon berbaris ah
aqila mmg xblh bla ah
xsedar pendek tol!
hahahahahhahaha
jgn xmarah qila
ngeh2

pas2 tetiba teddy bear gemuk bersuara
"don't waste my time,i have class after this"
kepala tongga!
mulut taw bising je!
saba ah!

pas2 akibat ckgu ktorg lmbt
bg ah kat dak 5sb2 dlu
hahahahahaha!
tyme ni yg syiok!
mengusik copie + azman+ haikal + zani
seronok gilak!
haha!
aku gelak !
then,dorg gelak!
so,gamba dorg sure teruk!
ngeh2
copie xblh bla
jenuh dy tahan gelak!
hahahahah

then,tibalah tyme ktorg
tetiba hinggap satu tumbukan dr belakang
aku da agk!
sure copie si mangkuk uh yg tmbuk!
sakit!
n
bermulalah sesi penggambaran
yeah!
cikgu halau dorg!
so,blh ah aku bergambar ngan "aman"(tenang)!!!

yg xblh bla
dok sebelah awi!
ngeh2!
aku asa da tiga tahun berturut2 aku dok sebelah awi kot
n bergambar ah!
yeha!
xblh bla!
org nk gamba free style
tp,suma xnk bagi kerjasama!
"apa yg penting?"

then,masuk kelas
blaja blaja blaja
g rehat!
makan nasi yg penuh batu halus
siot!
sakit mulut aku!

then,aku buang cam tuh je
masuk kelas
pergh!
aku ngan ros kecut gila
tyme oral!
mcm cacing kepanasan
org wat lawak pon
ktorg xgelak
rasa cam nak lari dari skola pon ada
ngeh2

tetiba teacher dtg
dy ckp plot after holiday!
aku asa cam nk lompat !
suka gilak!

pas2 svk
pergh!
terok gila result sivik
blh dikatakan semua kelas akn fail kalau xdibantu ngan folio!
argh!

then tyme pi
hehe
blaja sal pompuan n lelaki ag!
pada pendapat korg ah kan
wujudkah soalan ni?
solan ni akn dibg pada pompuan yg dak laki uh nk usik
"asalamualaikum!"
"xjwb dosa,jawab gatal"
pergh!
terok tol!

then,tyme sejarah!
nota xsiap!
pa ag tulisan aku mencadi caca merba!
argh!

then,balik!
ngeh2
xnk ckp pape !
ngeh2

balik teros mkn + tgk jelita
teros tido!
mngantuk tahap gila gaban
kol 6 baru bgn
bila tersedar bapak aku ngamuk
upanya dy marah kakak aku!
hissh
kaco tol!
aku teros mandi
then tgk asalamualaikum cinta!
then,spa q!

teros on9!

igtlah wahai kwn2ku
spm makin dekat
dekatkanlah diri ngan buku
jgn jd cam aku
menjauh dr buku!
argh!!!

1 comment:

  1. teddy bear gemuk
    yg xthan uh
    rndu kt die!
    hahahha

    ReplyDelete