Thursday, March 5, 2009

jumaat 6 mac

rindu gilak kat dak pengawas!
hahaha
copie,rndu nk esho ko!haha

pagi bangun g skola
kelam kabut gilak
bila nk sterika baju
aku tgk sekelompok kotor kat baju!
siot!
then,cari baju lain!
siap!
g skola!

smpai skola
teros wat math
then,g perhimpunan
kena incharge perhimpunan
xley bla gila!
xpenah wat keje uh
rasa merepek nk mampos!
ak edarkan yassin
dak laki cam tunggul!
bukan nk mnx yasin
aku ngan nisa terhegeh kat barisan laki!
siot!
wan uh mmg nk kena ngan aku!
salu malukan aku!
nasib baik dy pangkat adik!
ad budak uh ag kuang ajar!
panggil aku mcm2!
siot!
baru form 2!
saba jer!

then masuk barisan
nk stat baca yassin
baru nk duduk
dak mira uh mnx tlong
nk wat pngumuman
ak pon g kat depan
bg kat qila
then,tetiba syed soh amik yasin bg kat ckgu
pegi belkang balik
amik yasin
n bg kat syed
tetiba nmpk ros
aku pon g depan balik jmpa ros
n ajk ros masuk barisan

baca yasin
pastu naik kelas
tetiba wan dr kelas dy panggil aku sengau!
siot tol adik beradik ni!
saba je

ak mls nk layan
aku senyum je
n budak uh senyum!haha
(akira jgn silap yek,ak xsuka pon dak uh)
hahaha

then,g seni
merepek kat sana
tetiba mun dtg
dy kata cikgu roshadah marah sbb ktorg kluar kelas!
adoyai!
msti kena ngadap mata dy uh!
takut!haha

then,blja bm
asyik kena aim je
ak ngantuk gila
sandar kat ros
tetiba aku asa hinggapan dr belakang
isk dy cubit

aku pon menumpukan perhatian
tapi,lama lama mata aku makin kuyup!
pedih!
tetiba dy tanya soalan pelik kat aku!
tergagap aku jawab
sempat perli aku
"lain kali jgn sembang"siot!
n g balik bilik seni

merepek kat sana
lawak gila huda
cikgu soh lukis
leh dy wat alasan xdak mood
ak ngan ros pa ag
kenakan dy ah
ktorg soh dy pack mood dy dr umah bwk g skola
sbb dy ckp dy ada mood kat umah je
haha
then, g rhat
hafiz belanja nugget
2 pon setengah
kedekut tol!
haha

then,masuk mate
kenakan nuar gila gila!
sbb dy sorg laki lepak ngan ktorg!
seronok!
tp,pelik
dy xngamuk!
geram gilak!
haha

then,balik
dlm bas dpt tempat
pa ag tido ah!
ngantuk gila!

balik teros tido
kena bebel!
tension lorh!
then,tlong mak masak
teros tido

tersedar bila abah baling bantal sekuat hati!
terkejut aku!
igt gempa bumi
ada bnda hempap!
haha

then,makn
teros on9!

No comments:

Post a Comment