Tuesday, March 10, 2009

makan makan

pergh!
pa nak jd ah ngan aku
semenjak kebelakang ni aku makan xigt dunia!
n sekarang aku mula merasakan pipi aku bakal membesar
badan aku bakal mengembang!

argh!
pagi sebelom g skola
aku melantak roti berinti milo!
aku bubuh milo banyak2!
ngeh2

then,g skola
smpai skola
kadang2 aku melepak kantin
makan kuih + minum teo

then,tyme rehat
aku msti amik nasi goreng+ telur goreng+ nugget!
then air 50 sen

pas2 balik aku makan
terus tido!

bangun tido
mkan ag

pas2 mlm kol 9 sure ak makan ag!
aduss
nak diet!

hmm
menyesal lak bila aku salu kutuk org gemuk
antara org yg salu kena kutuk:
  • ana
  • wanie
  • aqmal
  • muaz
  • syahid
aduss!!

hari tu balik kg
dorg semua terkejut tgk aku
"fana ko da gemuk!"
argh!
aku sengih je

mana x last ak jmpa dorg
tyme tahun baru 2009!
hmm

lps ni aku mybe berazam untuk mngurangkan pngambilan makan xberkhasiat

argh!
sure tgh mlm kang aku bangun mnjadi pencuri dapur!!

1 comment:

  1. yes!
    fana akn join
    kelab chubby aq!
    mwahahahahaha

    [gud news!berat aq da trun!lalalala~]

    ReplyDelete