Sunday, March 1, 2009

isnin 2 march

yeah!
hari ni bangun semanagt gila gila
tah knp!haha

then,mandi + solat
tnggu bas
naik bas
xngantuk pon!
yeah!
smnagt punya pasal!
haha

then,smpai skola
wat komsas
bermusyawarah siapkan komsas
haha

then,da bunyi loceng
aku baik punya siapkan komsas
argh!
lupa!
pentauliahan!
pa ag!
cepat2 ah turun
tyme nak kluar kelas uh
terserempak dak uh!
terkejut aku
aku wat muka bodo
jln blkang dy!
yeah!
akibt jln cam kura2
aku pintas dorg
n nmpk haikal!
pa ag menjerit ah aku kat perhimpunan uh!
AYAM!!!!
then,berbaris ikut pengawas

dengar penyu tua merepek
n stat ah pentauliahan!
berdebar gila
huhu
then,pn. zaleha sebut
"NOOR FARHANA BINTI ASKAR ALI"
aku pon ngan bersmangat jalan!
aduss!lupa tnduk!
2 lah nervous sgt!
huhu
then pngetua tetiba tanya " rasa tahun ni ley dpt NILAM?"
aku yg agk blur,nak xnk je jwb!huhu
n tetiba kekelaman aku smpai!
aku hampir nk turun ikut tngga slh!
pa ag
berpusing pusing aku kat perhimpunan uh
dush!memalukan gila!

then,masuk barisan
yang lawaknya
nazirul kna baca ikrar!
dia pelat R gak
spesis awi!!!
jenuh aku tahan gelak!haha

then,sesi bergambar! yeah!
haha

selesai!

masuk kelas
tgk result admath ats meja!
pergh!boleh thn!

then,g lk
paal lk aku xnk ulaskn pape!!!!
dush!
aku benci copie + haikal!!!!!
esho aku xabis!
copie ah sian!
asyik kena ngan aku!sedap o!!hahahahahahahaha

then,g rehat
terjmpa dak uh kat tngga
dy snyum pas2 kwn dy gelak tgk ktorg!
dush!bikin malu!ahahaha

g mkn cpt2
igt nk g tugas
akbat da lmbt sgt!
aku pon lepak kat luar kelas ngan qila
terserampak ag!
then,dy senyum ag!
yeah!!!!!

hahaha
then blaja blaja

tyme bm yg xley bla
ktorg gelakkan ana
sbb dy tulis peribahasa " bagai musang bertopengkan biri - biri"
aku ngan ros pa ag!
gelak mcm nk mati!
tetiba da suara smbang!
"asal gedik sgt dak depan ni"
pergh!
angin satu bdn ah!
ok fyne!
ktorg mmg gedik!
n aku nk ucap terima kasih sgt2!!!
sbb sedarkan ktorg!
tp,perluke jerit kuat smpai satu kelas dgr?
then,perluke ckp berkali?

aku bkn nk cari gaduh
tapi,pikir ah sama maruah ktorg
ok fyne!
aku sedar aku gedik!
gelak cam org gila
pastu suara cam pompuan gedik !!
2 aku taw

kalau aku leh ubah suara aku
da lama aku ubah
masalahnya aku xley
n aku pon da muak
bila aku dgr org ckp aku saje2 wat suara cam 2
g blah!

then,tetiba xdak mood
bila tyme sejarah!
ag ah hilang mood
bila tgk result
cam gampang!
then,bila dak sebelah aku yg jeles!
taw ah markah da tnggi!
xyah ah nk kurangkan markah aku
da ckgu bg markah uh!
ko nk pertikaikan asal?
argh!
then,balik!

No comments:

Post a Comment