Thursday, March 19, 2009

sambungan isnin 16 mac

lps kluar je dari cc
hujan renyai2
n aku ajk sam ronda2

sam ajk jalan dpn rumah awi
n ktorg pon lalu dpn umah awi naik motor
argh!
da khemah
yg xblh blanya
khemah uh rendah
ak asa kalau xtnduk pala,leh terpnggal pala
then ,aku pon jerit sekuat hati
"sam,tunduk!!"
haha
bodoh tol

pas2 disebabkan mnyak motor aku xbapa nak banyak
ktorg lepak kat satu pondok ni

pukul 6.30 aku ajk sam balik
then dy ckp da org nak dtg
xpe ah
aku pon tnggu je ah
upanya sam nak jmpa copie
dorgkan kawan baik dlu
pas2 copie datang
lepak ah ngan dy
gelak cam org xbetul
pkul 7.30 balik
sebelum balik uh berdebat ngan copie
copie,ko banyak bunyi ngan aku,aku sebarkan gambar ko uh!!!!
hahahaha
yeah!

pas2 balik umah
kena marah
aku wat bodo je ah
mandi + lepak dpn tv smpai kol 1
xbaca buku lnsong!!!

No comments:

Post a Comment