Monday, March 16, 2009

ahad 15 march

mula2 g kenduri kat area umah ak
pas g kenduri sugar daddy ku!!
da pukul 2.30
then,g kenduri kat bota lak
aduss dah pukul 3.00
tusyen aku start pukul 3.00
hmm
tgk2 sampai pukul 3.30
ak ngan muka selamba masuk kelas

cikgu fendi a.k.a bf ku menunggu aku kat tangga
terkejut aku!
then,tyme smpai kat kelas
manusia yg mnjengkelkan gelakkan aku!
siot!
antaranya ialah
  • copie
  • anwar
  • ayam
  • khakim
  • ezani
2 je kot yg aku dgr kelancangan suara dorg!
siot jer!
then,akibat lmbt aku kena dok kat tangga
da ah jauh dari papan putih
lansung ak xnmpk pape
las2 ak dok sebelah umi!

akibat bengang ngan manusia kat sana!
n kebosanan melampau!
aku mscall dorg semua!
hahaha

syiok!
then,balik!

lawak gilak awi!
dy nak kebelakang
da ah dy bwk moto
pas2 tah macam na tah dy wat
motor dy masuk bawah lori
lawak!
pas2 cover!
awi awi!
mcm2 ah ko!

lepak ngan yati + haikal + khakim
siot haikal!
da ah kredit ak da bape sen je
dy soh mscal
aku pon ngan bodoh amat g mscall
pa tah dy wat
kredit aku jln
padahal dy pgang tepi hp je!
argh!

then bapak ak dtg
yeah!
dy bawak kereta
kalau dy bwk moto
mampos ak kena mngangkang
da ah pakai baju kurung!

pas2 ak dgn xsngaja nya mnghentak pintu kereta kuat2
haha
bikin malu jerk!
pas2 bila balik umah
xmau bukak
aduss

mlm uh msg ngan dak ni
saba je ah kwn ku!
cam na pon,aku da kat belakang ko!
saba ah yek!!!!

hmm
mlm uh mak bapak aku gaduh!
lawak!
korg nk taw sbb pa?
sbb mak aku xwat milo tyme ptg uh!
bapak aku majuK!
lawak tol !!!
then,aku lapar gila siot

aku ajk kakak aku g b.u
nak topup
aku pon g ah ngan akk aku
then, g lepak ngan cikgu fendi jap
nak beli pensil lk
then,

c.f : dakwat dy mahal sikit
fana: xpe,saya kaya
c.f: oh cam tu yek
fana: haha
c.f : satu je ke beli
fana:1 jelah
c.f : kata kaya,beli ah byk
fana : bkn pa,bazir je ckgu

tyme nak bayar lak

c.f :semuanya bapa yek
fana:13.50 ah cikgu

then aku hulur 15.00

c.f : xdak duit kecik?
fana : org kaya mana da duit kecik
c.f : oh,u need balance?
fana : ofcourse!
c.f :kata kaya,xkn nak balance kot

aku gelak je!
ngeh2
xdak rupa anak murid ngan cikgu

mlm uh g mkn kat sabila!
hmm
cam hampeh je tomyam dy!


mlm uh tido ngan nyenyak!
kerana hatiku gembira sgt!!
ngeh2

No comments:

Post a Comment