Thursday, March 12, 2009

khamis 12 march

hmm
hari ni mmg xdak mood lansung nak g kemas
hati aku sakit gila gila bila tgk dy

mlm uh ak da taw sikit cerita pasal uh
aku ley terima ag walaupun agk bengang

then,pagi uh aku siap then g kemas
sampai kemas
tgk xdak sorang pon dak 5sb1 yg sampai
aku lepak ngan ain jap
pas2 qila dtg
lepak sat ngan dy
then,xpasal2 kena marah ngan bapak aman
sbb dok tgk jalan
caring sngguh!

then,filzah dtg
aku jalan ah ngan filzah
pas2 aku g kat sorang dak ni
then,aku tanya pasal kejadian kat bilik muzik
hmm
asa nak menangis bila kawan sndiri wat cam uh
n tetiba aku naik angin bila dak uh cita kat aku pasal kejadian uh'
kepada dak uh .aku xmarah ko k
n aku nk ucap thanks a lot!
sbb ko aku sedar skang
hmm

tp,knp diorg perlu wat cita cam uh?
padahal korg tawkn aku anggp budak f4 xlebih dari pngkat adik
hmm
perlu ke korg nak jatuhkan maruah aku ngan ckp benda cam 2?
cukup ah dlu korg gosipkan aku ngan sorang dak ni dlu
nasib dy open minded
jenis xkesah
budak f4 ni sure perasan
ptt ah lepas korg semua abis audition uh
dy usha aku pelik
selalunya kalau ktorg jmpa,senyum
hmm

skarang aku xtaw cam na nk pandang budak uh
hmm
asal ah korg ni?
kalau korg nak dy,korang ambik ah
aku xnk pon

aku bukan marah or nk berdendam ngan korg
cuma aku xsuka bila korg cakap ngan budak f4 yg aku minat dy
korg igt ak xdak maruah
hmm

sry ah kalau aku wat korg terasa

hmm
lps dak uh cita
aku teros g kat ros
cita kat ros
ros pon cam bengang

ak asa korg semua taw kot cita yg konon aku ngan ros suka izzad?
hmm
2 ag 1 cita
yg izzad uh ktorg saje je
sbb dak uh nmpk skema
so,ktorg nk usik dy
itupon dorg ckp mcm2
salahke?

n dak f4 ni pon ktorg xanggap pape
selama ni ktorg saje je
sbb aku ngan ros saja nk gaduh
konon nak jadi madu
2 je
padahal ktorg xdak pape perasaan pon kat dak uh

hmm
susah tol kalau org yang xpaham
kalau nk taw pape,tanya ah aku

n kalau xsalah aku
aku da ckp ngan korg semua
yg aku xdak pape pon ngan dak uh
korg je kot yg xpaham2 ag

pas2 bila selisih ngan dak uh
korg saje panggil nama aku
hmm
malu ah aku
kang budak uh igt aku xsedar diri

hmm
sekarang pecah kepala aku nk cari idea nk terangkan kat dak f4 uh

* please ah ,kalau da pape tanya aku.jangan wat cita2 pelik ni.aku xsuka!!!!!
n kepada diorg,sry kalau lps ni aku xbape nk layan korg

3 comments:

  1. huit~
    xyah ah emo2
    alaa,bese2kn la dri ngan gosip2 kay
    da ko 2 femes,nk wt cmne kn..
    org mmg akn ckp mcam2
    so wt bodo jela org kate pe,xyah emo2
    lepak sudaa,cheer up la weyh!maw exam da!
    haha ;P

    ReplyDelete
  2. wey..aku xsbut pape pon..
    psl dak f4 pn x..
    psl izzad tu pn x..
    ko jgn ignore aku lak..

    ReplyDelete
  3. ciss akila
    xdak ah!
    ak xslhkan kop on

    ReplyDelete