Wednesday, March 4, 2009

selasa 3 march

yeah!
seperti biasa g skola
belajar belajar
xigt da pa yg terjadi kat skola

then,sblom balik
aku ngan ros tgh bermusyawarah sama ada nk stay ke x?
then,mngambil kata putus tok stay!
yeah!
tyme nk g kelas 5sb2 uh
dak uh berjln ke arah ktorg
aku jarakkn sikit
then,ros yg xblh bla gila!
dy jalan dekat nk mampos ngan dak uh
bila lepas budak uh
dy wat wat buku terjatuh!
hahaha
budak uh senyum je ngan ktorg!
yeah!haha
taktik lama ah ros!
bikin malu je!haha

then,masuk kelas 5sb2
kena kepung ngan copie + haikal!
siot dak uh!
benci benci!

then,tetiba aku teraa cam xnk stay
aku pon bla ah naik bas
balik uh
makan + smbhyg
then,siapkan lk
sampai kol 7.00
then on9!
cari pasal ukiran
penat gila siot!
then msg copie masuk
ciss!sempat tido ag!
lk da ah byk xsiap
sedap dy mngangkan tido!
then,nk pnjm kertas lk aku

mlm uh g cc
nk print
tetiba komp uh xley bkk doc aku!
tension tahap gila babi!
da ah penat!
wat hal lak!
then,balik umah
godam godam
then,g cc balik
print!
pas2 balik umah!

pkul 10 g jmpa copie
bg kertas + photostt kertas
then,copie ni tol ah!
nk pnjm board lak!
pa ag kena balik ah
tyme balik uh
ktorg berlumba moto!
pergh!
aku hampir eksiden
sipi!
yeah!
hahaha

then,copie + zany snggah umah aku
n balik

aku pon kunci umah
pas2 siapkan seni lak
kol 12 tido
mmg lena gila gila aku tido!
sehari xberehat!
makan pon x!
argh!

No comments:

Post a Comment