Thursday, March 19, 2009

selasa 17 march

hari ni aku bangun agk awl!
then,makn apa yg patut

pas2 kemas umah
then,siapkan karangn

kol 4.30 aku bersiap nk g lepak ngan sam
kol 5 ktorg g lepak kat tasik
hampeh
bosan sbb ktorg berdua je yg ada
then,aku ajk ah ramai2 lepak kat sini
nisa xrep
dila g lahat ngan bf
epah xrep
copie g snooke

ktorg dgn hati yg kecewa pon balik ah
then,ktorg lepak kat tmn
sambil uh msg ngan awi jap
xleh bla tol awi
xpasal2 ak dpt pangkat kakak!
dush!

pas2 copie msg
then,ak pon balik ah nak amik buku krngan yg nk kena bg kat copie

pas2 lepak kat tepi jlan
then,peminat copie lalu!
hahaha
lawak!
dy senyum kambing!!!!!
ngeh2

then,ak ngan sam sepakat bodek copie belanja ktorg minum kat kedai mamak
yeah!
berjaya
then,lepak kat kedai mamak
minum minum
pas2 balik
hahaha

then,balik uh teros mandi + mkn + tgk tv
yeah!
pas2 g kedai
mak aku soh beli topup celcom
then,aku yg bijaksana
g tnggalkan kad prepaid uh kat kedai!
las2 dpt cop suka berangan!!
argh!


tido awl gila kot!
tapi,bila naik atas katil
xley tido
ak pon berangan ah!

No comments:

Post a Comment