Thursday, March 19, 2009

aku jatuh cinta!

hmm
aku terpaksa cerita
supaya dy dapat baca melalui sini
aku sebenarnya xdak niat nak melukai ko
tapi,serius lepas dy mnghilangkan diri
aku da mula suka kat ko
tapi,aku keliru
perluke aku menerima ko setelah aku penah melukai ko
hmm
aku xbermaksud lansung nk wat ko mcm uh
tapi,pada masa uh aku mmg xdak pape perasaan lansung kat ko
ak hanya anggap seperti kawan biasa je

tapi,sekarang lepas dy da pergi dengan melukai hati aku
aku da mula jatuh cinta ngan ko
mesti ko pikir
hipokritnya aku
hmm

aku nk mnx maaf sgt
sekarang baru aku taw mana satu kaca satu delima
hmm

dulu
aku igt lepas aku dilukai oleh sidia
aku harap
aku xkn jmpa ko da
sbb aku nk fokus kat pelajaran aku
n aku xnk selalu sasau mngngatkan ko
tapi,aku salah rupanya
ibarat " panasku sangka hingga ke petang rupanya hujan di tengahari"
hmm

sekarang
aku semakin rapat ngan ko
sehingga membibitkan rasa cinta kat ko
aku semakin dekat ngan ko

dari pagi smpai malam aku bersama ko
aku xtaw kalau lps ni aku dapat bersam aku x
kerna aku takut kalau sidia mula menagih kembali cinta aku

hmm
aku nak mnx maaf sgt
sebenarnya aku da mula jatuh cinta kat ko!!!!
jangan sekali kau lukai hati aku!!
jangan kau lakukan apa yg telah sidia lakukan kepada aku!

aku xtaw kalau aku mampu lupakan ko atau tidak
sbb selama smninggu ni
lepas ketidaan dy
ak da mula rapat ngan ko
ak da mula dekat ngan ko

tolonglah aku mohon sgt2
jangan permainkan aku

wahai televisyen ku syang!!
hahahahahahahaha

dy uh senanya internet!
internet aku rosak!

1 comment:

  1. kaw fana!!
    ayt power!!
    smpai aku terluka!!
    igtkn ko curg td..
    ku3..
    cool towl~!

    ReplyDelete