Saturday, March 7, 2009

ahad 8 mac

hari ni bangun awl
then siap g tusyen
pelik tol hari ni
tetiba bapak aku offer nk anta
selama ni aku g sendiri
snggup dy tnggu smpai kol 9.30
padahal dy nk g kandang
nnx ah!

then g tusyen!
pergh!
gilak otak aku!
mcm2 method kena study!
argh!
akibat da xtahan
aku wat muka selamba g sembang ngan nisa
haha
tehn,baliK!

kena jalan kaki lak!
aduss

then smpai umah
tgk da moto kat umah aku!
sure kwn mangkuk uh dtg!
then,balik teros makan
lapa gila!

lepas uh kemas dapur
tetiba adik ak yg kecik uh amik cenderahati yg wanie bg tme dy g mekah dlu
xkesa ah
aku soh dy pegang elok2
then aku dok ah sebelah dy
adik aku yg ag soang uh mmg nyakitkan ati tol!
dy pengaruh adik aku yg kecik uh!
pa ag!
angin ah akU!
aku lempang ah dy !
dy balas!
akibatt bengang sgt!
aku tarik rambut + tendang dy!
nasib xbals
then,dy amik bekas cenderahati uh!
dy pecahkan!
ngamuk tahap gila gaban ah aku!
sakit hati gila!
mmg terok ah dy kena belasah ngan aku!
ngeh2!

then,msg bapak aku
ni ag soang
da taw ak nk tusyen
balik ah awl
pas2 kol 12.35 baru balik
aku pon cpt2 ah g tusyen
yeah!
budak laki xdak!
seronok gilak!
kalau dorg ada,sure kena kutuk je ngan dorg uh!
then blaja blja blaja

tyme nak balik
dy bg keychain!
sry yek
nama uh xley disiarkan
dy xnk korg terasa sbb dy xbeli tok ramai keychain uh
aku pon ckp thanks
then,blah!

teman yati topup!
pas2 balik umah
makan mkan mkan

teros on9!
argh!
kebosann ngn kehidupan ni!

No comments:

Post a Comment