Saturday, March 7, 2009

sabtu 7 mac

hari ni kena bangun awal
argh!
da ah ngantuk gila!
mlm uh tido kol 1
tgk tv+msg kak cha cha + lukis ukiran
gila otak aku
kemas umah!
then on9 jap!
tetiba bapak aku balik
dy ngamuk sbb aku xg tusyen
ngeh2!
nuar ah kata xdak!ak pon xg ah!
agpon mls ah!

then,siap g kenduri kawin
da berkurun aku xg berjalan
asyik tusyen je!

smpai kat umah kenduri uh
bapak aku lupa rumah dy
las2 tibai je ah
nasib betul
makan kat sana
pas2 g umah mkck ak
lepak sana jap

then g chemor lak
lepak kat umah mkck aku
pukul 8 gerak mah nenek aku
pergh!
masuk je umah!berasap!
siot toL pkck aku!
da ah isap rokok!bwk geng dy skali!
sesak nafas aku dok dlm umah nenek aku
pas2 ktorg balik!

dlm perjalanan uh
snggah klinik dhillon
nk cucuk
pas2 balik

buhsan gilak dlm keta!
aku pon pa ag!
amik hp !
amik novel !
aku baca novel dibantukan lampu hp!
yeah!!
then,tetiba ayah aku termasuk jalan yg penuh air
pa ag,percik ah air uh
lnsong xnmpk luar
terkejut gila!
tetiba da keta lintas!
pergh!
nasib kereta uh perasan kereta bapak aku!
kalau x sure berlanggar!
sbb mlm uh gelap gilap
enjin bapak aku xmau stat
da ah xdak lampu!
mmg nasib ah!
jenuh stat kereta
akhirnya mau!

teruskan perjalanan
kat tepi jalan uh penuh ngan kereta rosak
sbb air masuk enjin
kereta aku pa ag
banjir ah kat dlm uh
argh!siot!

then,sampai kat smpang seputih
da kereta accident
terok gila!
remuk nk mampos!
kecut gak!

then,balik
igt nk teros tido
bila baring
xley
pa ag aku on9 ah!
then aku tgk muaz da update blog dy!
wah!xsangka tol budak ni skang da pandai main *****!
hahaha

then,tido!

No comments:

Post a Comment